פנסיון

אילוף כלבים בתנאי פנסיון – חשיבות

המרכז הכלבני דוג טאון נבנה מתוך מחשבה עמוקה על צרכיו של הכלב, בריאותו הגופנית והנפשית גם כאשר אינו נמצא עם משפחתו.

כאשר אנו ניגשים לאבחן ולטפל בבעיות התנהגות בכלבים אנו נתקלים לעיתים במגוון בעיות התנהגות מורכבות .

בעיות הדורשות התייחסות מיוחדת, טכניקות עבודה שונות ועבודה יומיומית עם הכלב.

כמו כן ישנה חשיבות עצומה לעבודה במסגרת מתקן מיועד.

ההבנה היא שעלינו ליצור בצורה מבוקרת מגוון מצבים שונים בהם אתם נתקלים בחיי היומיום, וזאת על מנת להתמודד עימם ולפתור אותם.

למשל, כחלק מכלי הטיפול אנחנו מגדלים אצלנו במרכז חתולים.

תפקידם לסייע לכלבים עם תוקפניות כלפי חתולים ללמוד להתעלם ואולי אפילו להתחבר עימם.

הרכבנו להקה טיפולית.

צורת עבודה זו חיונית מאוד והיא מסייעת לכלבים אשר פוחדים מכלבים אחרים או ריאקטיבים לכלבים אחרים .

כלבים אשר ננטשו בגיל צעיר ותקופת הסוציאליזציה הכלבית שלהם לא התרחשה כפי שהייתה אמורה להיות, מתקשים בתקשורת כלבית נכונה.

כמו כן להקה טיפולית מסייעת לכלבים לרכוש ביטחון עצמי וחברתי מתוך הביטחון שהם שואבים מהלהקה.

אנחנו מאמנים במתקן, כלבים אשר מגלים תגובתיות יתר לעצמים זזים כגון אופנועים, אופניים, סקייטבורד וכדומה.

כמו כן כלבים אשר מפחדים מנסיעות ברכב, אנו מרגילים בצורה מבוקרת מתוך חוויות חיוביות ונעימות.

העבודה בתוך מתקן מגודר ומאובטח חיונית לנו מאוד.

בצורה זו אנו מאפשרים לכלבים להיות חופשיים בזמן אימון וללכוד התנהגויות רצויות על מנת לחזק אותן.

דיוק ושעות עבודה רבות הן תנאי חיוני להצלחת התהליך.

כחלק מטיפול בבעיות התנהגות במסגרת פנסיון חשוב מאוד שהמשפחה תגיע לבקר את הכלב.

חשוב שיגיעו גם להתאמן יחד איתו ואתנו על מנת להכשיר את הכלב לקראת חזרתו הביתה.

כאשר הכלב מוכן לשוב לחיק משפחתו אנו ממשיכים ללוות אתכם בתהליך בביתכם.

תהליך ההטמעה והשימור נעשה במסגרת הביתית שלכם ע”י ליווי של אחד מאנשי צוות המרכז יחד עם כל בני הבית.

ניסיוננו מלמד שתהליך מסוג זה מסייע לקדם תהליכים מורכבים בצורה טובה ויעילה, והוכיח כי תהליך כזה מניב תוצאות מעולות וארוכות טווח.

ניתן לאלף את הכלב גם אם רק לצרכי משמעת ופקודות בתנאי פנסיון.

בעלים המעוניינים מראש בתהליכים מסוג זה מוזמנים ליידע את הצוות מראש, ואנחנו נשמח להרכיב עבורכם תכנית עבודה וללוות אתכם בתהליך.

ניתן לשלב את שהות הכלב במרכז עם נסיעתכם לחו”ל.

בזמן שאתם בחופשה הכלב לומד את כל הדרוש, נהנה ממשחקים עם חברים, משגרת טיולים יומית, ומאהבה המורעפת עליו מכל חברי הצוות.

יתרונות אילוף כלבים בתנאי פנסיון במרכז הכלבני דוג טאון

האילוף של כלבך במרכז הכלבני דוג טאון טומן בחובו יתרונות משמעותיים:

  • אנשי מקצוע מהבכירים בתחומם – המאלפים שלנו הם מהבכירים בתחום בישראל. ניסיונם והידע הנרחב שברשות המאלפים שלנו, יאפשר להם להבין ללבו של כל כלב, ולהתגבר גם על קשיי התנהגות קשים ועקשניים.
  • דאגה מרבית והרעפת אהבה – אנו נדאג לכל צרכיו הגופניים והנפשיים של כל כלב שמגיע אלינו, גם ואף בעיקר בזמנים בהם אינו שוהה עם משפחתו ובעליו.
  • מתקן ייעודי ובטיחותי – תהליכי אילוף הכלב במסגרת מתקן ייעודי ובטיחותי, מאפשרות לכלבים להיות חופשיים בעת התהליך.
  • הדמיה אפקטיבית של מצבים בעייתיים – גידול חתולים לצרכי האילוף והחזקת להקת כלבים טיפולית, הם רק חלק מהאמצעים המאפשרים לדמות מצבים בעייתיים בחיי היומיום, כדי לפתור מהשורש התנהגויות בלתי רצויות של הכלב.
  • ליווי מקצועי לאחר תום תקופת האילוף אצלנו – בתום תכנית האילוף במרכז שלנו, ילווה אתכם אחד מאנשי הצוות שלנו, וישמור אתכם על קשר, על מנת לוודא הטמעה ושימור נכונים של האילוף במסגרת הביתית.

שאלות נפוצות בנושא אילוף כלבים בתנאי פנסיון

למי מתאימה אפשרות האילוף בתנאי פנסיון?

לבעלי כלבים שעומדים לנסוע לחו”ל או לחופשה  ומעוניינים לנצל את ההזדמנות על מנת לאלף את כלביהם.

בנוסף, לכל מי שכלבו זקוק לאילוף, בין אם הוא גור או בוגר, הן לצרכי משמעת והן על מנת לפתור בעיות התנהגות.

האם הכלבים בתכנית האילוף בתנאי פנסיון יוצאים לטיולים?

בהחלט כן!

הכלבים אצלנו יוצאים לטיולים יומיומיים, בליווי הולם, כמובן.

הטיולים מהווים נדבך חשוב בתכנית האילוף, שכן פריקת המרץ חשובה על מנת לאפשר לכלב להיות בהלך הרוח הנכון ללימוד דרכי התנהגות חדשות.

האם ניתן לשנות התנהגות תוקפנית של כלב כלפי חתולים?

בהחלט כן.

באמצעות דרכי אילוף כלבים מגוונות והתאמת טיפול אישי לשינוי ההתנהגויות הבעייתיות של כלב, תוך חשיפה לגורם המעורר את התוקפנות, ניתן להגיע לשינוי מהיר ואפקטיבי.

בדיוק לשם כך אנו מגדלים חתולים אצלנו במרכז.

האם ניתן לשנות התנהגות תוקפנית של כלב כלפי כלבים אחרים?

אפשר גם אפשר.

בעזרת דרכי אילוף כלבים מותאמות אישית וטיפול נכון לשינוי ההתנהגויות הבעייתיות של כלב, תוך כדי חשיפה מבוקרת לגורם המעורר את התוקפנות, ניתן להגיע לתוצאה הרצויה במהירות וביעילות.

בדיוק לשם כך אנו מחזיקים להקת כלבים טיפולית אצלנו במרכז.

אילוף כלבים בתנאי פנסיון
אילוף כלבים בתנאי פנסיון

פנסיון איכותי

אם אתם עומדים לצאת לחופשה ויש לכם כלב, אחד הדברים שמעסיקים אתכם בוודאי הוא מה הפתרון הטוב ביותר עבור הכלב בימים אלה, האם מספיק שאחד השכנים יבקר אותו ויצא איתו, האם כדאי שיהיה דוג סיטר שיהיה איתו שעות ארוכות יותר או האם פנסיון לכלבים הוא האופציה הטובה ביותר עבורו. ישנם לא מעט כלבים, במיוחד כלבים נמרצים, אנרגטיים וחברותיים שעבורם פנסיון הוא קייטנה של ממש, זאת כמובן בתנאי שבחרתם באחד שהוא איכותי, מנוהל ע"י צוות רציני ומיומן ושהתנאים בו טובים מאוד.

למה לשים לב בבחירת הפנסיון?

בכל פנסיון אותו אתם בודקים חשוב לשים לב למספר דברים. הדבר הראשון הוא הצוות העובד במקום. האם אנשי הצוות כולם מיומנים ומנוסים בטיפול בכלבים, האם הגישה שלהם כלפי הכלב היא חיובית ושמחה, האם הם נוהגים בכל כלב בהתאם לאופי שלו. חשוב גם לראות האם הצוות שואל שאלות כמו חיסונים, מצב בריאותי של הכלב ועוד. מבחינת המקום עצמו, חשוב לוודא שלכל כלב תאה מרווח מספיק, מוגן מרוח, גשם ושמש, מקום שיהיה מוגן אך מאוורר. חשוב לבדוק את כלי השתיה והאוכל, לוודא שהם נקיים, כדאי לבדוק שישנו מצע לכל כלב אם ישנו יותר מכלב אחד בתא. דבר נוסף הוא לבדוק את הפעילויות, האם יש טיולים וזמני משחק, מהם המשחקים וכמה זמן מקבל כל כלב זמן פעילות. הדבר חשוב במיוחד לכלבים אנרגטיים שרגילים לפעילות רבה.

הפנסיון בניהולו של נתן פרל הוא פנסיון כלבים ותיק ובעל שם שניתן להשאיר בו את הכלב בלב שקט הן לצורך נסיעה והן למטרת אילוף. מוזמנים ליצור קשר.

פנסיון
פנסיון

אילוף כלבים בתנאי פנסיון – נתן פרל

אם אתם מגדלים כלבים, או לקחתם כלב ממש לא מזמן, בוודאי אתם יודעים שלא הכל בהכרח הולך חלק. אם זהו גור, הוא שובב ומרדן מטבעו וצריך לחנך אותו וללמד אותו גבולות. אם זהו כלב בוגר שחי במקומות אחרים ועם אנשים אחרים (או בכלל היה נטוש הרבה זמן) כנראה שאימץ לעצמו הרגלים שלא בהכרח מתאימים לכם והייתם רוצים להחליפם בהרגלים אחרים. מומלץ לפנות לאילוף מקצועי שאיתו התהליך יהיה אפקטיבי יותר. באילוף ישנן שתי אפשרויות: אילוף כלבים בתנאי פנסיון או אילוף הכלב בבית.

היתרונות של אילוף כלבים בתנאי פנסיון

הגעתם להחלטה שאתם רוצים לאלף את הכלב בצורה מסודרת ומקצועית אך מתלבטים האם לחפש אילוף כלבים בתנאי פנסיון או אילוף כלבים בבית? היתרונות של אילוף כלבים בתנאי פנסיון, הם שתהליך הלימוד והאילוף שעובר הכלב הוא מרוכז. המאלף יודע היטב כיצד לעבוד עם הכלב וכיצד לגרום לו להפנים צורות התנהגות רצויות ולהחליפן בהתנהגויות הפחות רצויות. הכלב גם חי ונמצא עם כלבים אחרים כך שהוא גם לומד תוך כדי להסתדר עם כלבים והדבר יכול לסייע לכם בהמשך. האילוף הוא רציף ללא הפסקות באמצע כך שהדברים מופנמים מהר יותר. עם זאת, יתכן שייקח לכלב זמן להבין שאת מה שלמד באילוף בפנסיון הוא צריך ליישם גם מולכם. לכן אפשר לשלב בין אילוף כלבים בתנאי פנסיון לבין אילוף בבית.

איך לבחור את המקום בו הכלב יעבור אילוף?

אם מדובר על אילוף כלבים בתנאי פנסיון, בחירת המקום מתחלקת לשניים: המאלף עצמו ותנאי המקום. מבחינת המאלף, חשוב לבחור מאלף בעל הכשרה וידע, מאלף שעבר הכשרה פורמלית. חשוב לבדוק שיש לו ניסיון רב ושהעיסוק בתחום מגיע קודם כל מתוך אהבה רבה לכלבים. חשוב גם לבדוק שיש למאלף ניסיון בעבודה עם סוגים שונים של כלבים בעלי תכונות אופי שונות ומבנה פיזי שונה. לגבי המקום, חשוב לבדוק שהכלבים חיים במקום בתנאים מעולים, שהמקום כולל שטח גדול, שתנאי התברואה וההיגיינה מעולים ושכל כלב מקבל את היחס והטיפול מעבר לאילוף עצמו.

נתן פרל הוא מאלף בעל ניסיון רב המציע אילוף כלבים בתנאי פנסיון, אילוף בבית או שילוב. הוא עוסק שנים בתחום והגיע לתוצאות מעולות גם במצבים מורכבים ומאתגרים. מוזמנים ליצור קשר.

אילוף בתנאי פנסיון
אילוף בתנאי פנסיון

אילוף בתנאי פנסיון

אימצתם כלב ואתם רואים שלא קל להנחיל לו התנהגויות רצויות? אתם חשים שהכלב עושה מה שהוא רוצה ולא ממהר לציית? חשוב קודם כל לקחת בחשבון שכלב הוא בעל אישיות משלו, תכונות אופי, העדפות ועוד. כל כלב בוגר עבר דברים שונים ואימץ התנהגויות שעזרו לו לשרוד, התנהגויות שלא תמיד מתאימות כשהכלב עובר לגור בבית. גם אם אימצתם גור כנראה שהוא יצטרך להתחנך וללמוד כמה דברים. לכן, כדאי לפנות למאלף מקצועי. כדאי לחכות מספר ימים לאחר הבאת הכלב כדי שתלמדו את הכלב ותראו על מה במיוחד כדאי לעבוד. ניתן לבחור בין אילוף בתנאי פנסיון לבין מפגשים עם המאלף.

אילוף בתנאי פנסיון – "סדרת חינוך" מהירה ומרוכזת

אם המטרה היא להביא לשינויים או ללמידה שיהיו מהירים ככל האפשר, אילוף בתנאי פנסיון הוא דרך מעולה לכך. כאשר הכלב נמצא בתנאי פנסיון הוא חי את הלימוד והאילוף כל הזמן. מלבד שיעורי אילוף שהוא עובר, ההתנהגות של המאלף והמטפלים איתו גורמת לו להפנים את ההתנהגויות הרצויות מהר יותר. המאלף יודע היטב כיצד לעבוד עם הכלב, יש לו ניסיון רב גם בלמידת כל כלב וכלב והתאמת שיטות האילוף היעילות ביותר עבורו. לאחר אילוף בתנאי פנסיון אתם מקבלים כלב שכבר הפנים את ההתנהגויות המתאימות, יודע לציית לפקודות ועבר את השינוי.

אילוף הכלב שלכם- רק עם מומחים בתחום

אילוף כלבים, ממש כמו חינוך הילדים, אינו עניין של מה בכך. כדי להביא את הכלב למצב שיפנים התנהגויות רצויות וישתחרר מהתנהגויות שאינן רצויות אך לא על חשבון השמחה והתחושה שהוא אהוב, חשוב להיעזר במאלף כלבים מקצועי ובבעל ניסיון. הדבר חשוב גם אם בחרתם אילוף בתנאי פנסיון וגם עם אילוף שמתבצע במפגשים. המאלף צריך לחיות את עולם הכלבים בכל נשמתו, להכיר היטב כלבים על סוגיהם השונים, להיות מנוסה באילוף כלבים לכל מטרה, החל מכלב משפחתי ועד כלבי שירות. כשמדובר על תנאי פנסיון חשוב לבדוק מהם התנאים בהם נמצאים הכלבים ושהם מקבלים את הטוב ביותר מעבר לאילוף עצמו.

נתן פרל הוא מאלף כלבים בעל ניסיון רב עוד מאז היותו מאלף הכלבים הראשי ביחידת הכלבנים עוקץ. הוא מציע אילוף בתנאי פנסיון, אילוף במפגשים או משולב של כל סוגי הכלבים ולכל מטרה, כולל כלבי שירות וטיפול. מוזמנים ליצור קשר.

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: