סוגים שונים של אילוף כלבים

הכלב שלכם הולך וגדל מיום ליום. אתם רואים את התנהגותו המשתנה מיום ליום. באופן כללי הכלב הוא חיית טבע אשר מקורה בזאב. הכלב שאנו מכירים כיום הוא למעשה הכלב המבוית, אך עדיין יש לו התנהגויות שמשייכות אותו לטבע. לעיתים הוא עולה על המיטה בבית או הספה, לעיתים עושה את צרכיו בתוך הבית וכל אלו למעשה פחות מתאימים לאורח החיים שלכם כאנשים. כמו כן, הייתם מעוניינים שהכלב שלכם יהיה ידידותי ולא תוקפני כלפי הסביבה. לכל הנקודות האלו שציינו יש פיתרון והוא להיעזר בתהליך אילוף כלבים מקצועי אשר יעזור לכלב שלכם ללמוד התנהגויות נכונות.

מהו אילוף כלבים מקצועי?

אילוף כלבים מקצועי הוא כזה אשר יודע להתאים את אילוף הכלב לפי סוגו. לכל כלב יש טמפרמנט אחר ואופי שונה ועקרונות אילוף אשר עובדים עם כלב אחד, פחות יעבדו על כלב אחר. יש להתחשב בהמון גורמים כאשר עושים אילוף כלבים. לדוגמא, יש כלבים שתהליך האילוף שמתאים להם הוא בקבוצה ויש כאלה שעדיף תהליך פרטי. כמו כן, לכל כלב של גיל אילוף שמומלץ לו. בפרטים אלו כדאי לכם להתייעץ עם מאלף כלבים מקצועי אשר יודע איזה סוג אילוף להתאים לכל כלב.

אילוף כלבים בקבוצה

אילוף כלבים בקבוצה הוא למעשה סוג של חוג בו הכלבים ובעליהם מגיעים ועושים תרגילים יחד. הכלבים אשר רואים את הכלבים האחרים רוכשים את ההרגלים גם באמצעות החיקוי. יש כלבים שאילוף בקבוצה זה דבר שמאוד מתאים עבורם. כלבים מסוג זה יתאימו בדרך כלל גם לילדים בשל חביבותם.

אילוף כלבים פרטי

אילוף כלבים פרטי עושים בדרך כלל לכלבים בוגרים יותר או כאלה שדרך האילוף המתאימה להם היא באמצעות תרגילים יחידניים. תוכניות מסוג זה לעיתים יעשו בבית הלקוח וילמדו את הכלב הרגלים אשר נחוצים לו בבית. זה סוג אילוף שמתאים יותר לאותם כלבים שהם קצת יותר עיקשים  מפונקים או תוקפניים.

למה כדאי לעשות תהליך אילוף כלבים?

הכלב הוא ידידו הטוב של האדם, תקשורת נכונה עם הכלב ואמון ייצור בין הכלב לבעליו יחסי קרבה אשר יתבטאו בהתנהגות רצויה בבית. בתהליך אילוף כלבים מבינים את צרכי הלקוח וגם את צרכי הכלב ומגיעים לעמק השווה על מנת שיהיה טוב לשניהם. תהליך האילוף מצריך המון סבלנות ועבודה עם תמריצים על מנת ללמד את הכלב התנהגויות שונות ומגוונות ועליכם להיות שותפים מלאים בתהליך. כמו שזהו תהליך עבור הכלב, זה גם תהליך עבור בעליו אשר לומדים איך לכוון את הכלב בצורה נכונה באמצעות המאלף.

כמה עולה תהליך אילוף כלבים?

עלות שיעור של אילוף כלבים משתנה בהתאם לגיל הכלב. כאשר מאלפים גורים המחיר בדרך כלל יהיה נמוך וינוע בין 100 שקלים ל400 שקלים לשיעור. כאשר אנו מדברים על כלבים בוגרים יותר, העלות תעלה יותר ותגיע לטווח מחירים של 1500 שקלים ועד 4000 שקלים בהתאם לסוג הכלב וכמות השיעורים להם הוא זקוק.

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

טיפים לאילוף

דברים שכדאי לדעת כשיש כלב בבית אימוץ כלב הוא אחד הדברים הנפלאים שיש, כדור פרווה חמוד ומקסים מלא שמחת חיים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: