בית ספר להכשרת מאלפים – Dog Collage

אם אתם אוהבי כלבים ורוצים להפוך צאת האהבה שלכם למקצוע, הדבר בהחלט אפשרי. לימודי אילוף כלבים הנעשים במקום בעל שם שהוקם על סמך הרבה ידע וניסיון בתחום יאפשרו לכם להפוך את האהבה שלכם למקצוע, לסייע הן לכלבים והן לבעליהם בבעיות שונות שצצות במיוחד בתחילת דרכם המשותפת אך גם בהמשך, למשל ברגעים של שינויים או משברים כאלה ואחרים. לימודי אילוף כלבים יאפשרו לכם להכיר את בעל החיים הנפלא הזה לעומק כך שהאילוף והלימוד ייעשו מתוך חיבור אמיתי תוך הבנת נפשו של הכלב לצד הבנת צרכיהם וציפיותיהם של בעליו. בדוג קולג', ביה"ס להכשרת מאלפים וכלבנים טיפוליים תקבלו את כל הכלים להפוך למאלפים מעולים ולהתפרנס מאהבתכם לכלבים (וגם לאנשים).

מה כוללים לימודי אילוף כלבים?

לימודי אילוף כלבים שהם מעמיקים ומקיפים כוללים לא רק את האילוף עצמו אלא עוסקים גם בטיפול בבעיות התנהגות אצל כלבים. רבות מהבעיות שמתעוררות בין כלב לבעליו קשורות לבעיות התנהגות של הכלב, חלקן נורמליות ופשוט דורשות את ההכוונה המתאימה ויש גם בעיות התנהגות שאינן נורמליות ודורשות טיפול מעמיק יותר. במהלך לימודי אילוף כלבים תלמדו שיטות שונות לאילוף הכלב, זאת לאחר לימודים מעמיקים על הכלב עצמו, למידת שפת הגוף הכלבית, תקשורת ועוד. הלימודים צריכים לכלול אימון ופרקטיקה לאורך כל הקורס.

כיצד לבחור את המקום ללמוד בו?

כאשר אתם מחפשים מקום המציע לימודי אילוף כלבים חשוב לבחור את המקום המתאים ולא להתפשר. חשוב לזכור שיש בעיסוק בתור מאלף מחויבות רבה והשפעה משמעותית על חייהם ורגשותיהם של הכלבים וגם של בעליהם. המקום צריך להיות מבוסס על הרבה מאוד ידע וניסיון מקצועי תוך הכשרה מתאימה של כל המלמדים במקום. הקורס צריך להיות מקיף מאוד, שיכלול את כל הנושאים הנדרשים כדי להכיר את הכלב לעומק, לדעת לאבחן מה נדרש בכל מצב וגם שיילמדו במקום שיטות אילוף שונות. חשוב שתהיה פרקטיקה לאורך כל הדרך ועבודה במקום שיש בו את כל התנאים לצפייה וגם לתרגול

בדוג קולג' בניהולו של נתן פרל, מאלף כלבים בעל ניסיון רב שהחל בעניין עוד ביחידת הכלבנים עוקץ, תקבלו לימודי אילוף כלבים מעמיקים ומקיפים בהם תקבלו את כל הכלים וכל הידע הנדרשים. מוזמנים ליצור קשר.

לימודי אילוף כלבים
לימודי אילוף כלבים

קורס מאלפי כלבים

אם אתם אוהבים כלבים, רוצים להכיר את עולם הכלבים לעומק וגם לסייע בחיבור בין כלבים ואנשים, קורס מאלפי כלבים שהוא מקיף ויסודי כמו בדוג קולג' בייסודו של נתן פרל הוא המקום הטוב ביותר עבורכם לממש את החלום. קורס מאלפי כלבים יכול להתאים הן לאנשים המעוניינים להפוך את אילוף הכלבים למקצוע והן לאנשים המעוניינים להכיר את כלבם בצורה הטובה ביותר ולקבל את כל הכלים הנדרשים לתקשורת מעולה איתו ולהבנה הדדית מצוינת שגם תבוא לידי ביטוי בפן הביצועי. כמובן שהמטרה המרכזית היא לאפשר לבוגרי הקורס להתחיל מיד בעבודתם כמאלפים לאחר שסיימו את כל מטלות הקורס והפרקטיקום הנדרשים.

קורס מאלפי כלבים- הנושאים הנלמדים בקורס

קורס מאלפי כלבים, כאמור, נותן את כל הרקע והידע הנדרשים כדי לאלף כלבים מסוגים שונים, בעלי רקע שונה, כולל כלבים בעלי עבר מורכב שאיבדו במידה כזאת או אחרת את אמונם בבני אדם. מאלף כלבים צריך לדעת להתמודד, לכוון ולגרום גם לכלבים אלה להאמין שוב בבני אדם ואף להיות ממושמעים לבעליהם אך מתוך בחירה ולא אילוץ. לשם כך לומד הסטודנט את כל שיש לדעת על כלבים מהתחלה, כולל מוצא הכלב, גזעים, התניות, שפת הגוף הכלבית, תקשורת, יצרים ועוד. הוא לומד כיצד יש לחנך גורים ולומד שיטות אילוף, כולל כלים מעולם הכשרת כלבי שירות ועבודה, וכיצד לעשות את השילוב ביניהן. הקורס משלב לאורך כל הדרך בין לימוד תיאורטי לתרגול מעשי.

בחירת הקורס הנכון- הצעד הראשון שלכם כמאלפים

כדי להפוך למאלפי כלבים ומטפלים התנהגותיים בכלבים, ולא רק על הנייר אלא עם כל ההכשרה המתאימה, חשוב לבחור את המקום הטוב ביותר לעבור בו קורס מאלפי כלבים. חשוב לבדוק היטב על סמך איזה ידע וניסיון הוקם המקום, לבדוק האם המלמדים במקום עברו את כל ההכשרה הנדרשת לכך ושיש להם ניסיון לא רק בעבודה עם כלבים ואילופם אלא גם בלימוד הנושא ותרגול עם סטודנטים. כדאי גם לבדוק האם למקום יש מתקן בו נעשים צפייה ותרגול כמו פנסיון אילוף או כלביה. דוג קולג' הוקם על סמך הרבה מאוד ידע וניסיון ובמקביל לעיסוק לניהול פנסיון לאילוף כלבים, כולל כלב ישירות ועבודה. בקורס ניתנים כל הכלים והקורס נעשה בכיתות קטנות, אווירה משפחתית ומתן יחס אישי לכל סטודנט. מוזמנים ליצור קשר.

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: