כל מה שרציתם לדעת על אילוף כלבים

אם גם אתם מגדלים כלב או גור לא ממושמע שעושה לכם לא מעט צרות, רגע לפני שאתם מתייאשים ומוותרים עליו – עצרו לרגע וחשבו על כך לכמה דקות. האם אתם באמת רוצים להיפרד מהכלב? האם אתם באמת מאמינים שמדובר במצב ללא מוצא?

אני נתן פרל, מאמן כלבים מוסמך ואני אשמח לסייע גם לכלב שלכם ללמוד התנהגות נכונה ולכם לחיות בצורה טובה ונעימה יחד עם הכלב.

אם אילוף זה משהו שחשבתם עליו ועוד לא יצא לכם ללמוד את הנושא לעומק, הנה הדברים החשובים שאתם צריכים לדעת בנושא. אתם מוזמנים ליצור איתי קשר בכל שלב לקבלת מידע נוסף.

אילוף הכלבים אצלנו

אצלנו נעשה אילוף כלבים בכמה מישורים ומכמה סוגים. אלו הם הסוגים העיקריים:

  • אילוף בתנאי פנסיון: שיטת האילוף הזאת נעשית כאשר הכלב נמצא אצלנו לתקופה ממושכת כאשר אנו יכולים לנטר את הצרכים וההתנהגות של הכלב בכל רגע ורגע ולהבין מהיכן נובעת ההתנהגות השלילית. תתפלאו עד כמה נפוצים המקרים בהם אנו מגלים שההתנהגויות הפסולות נובעות מגורמים חיצוניים, כמו במקרים של כלבים מוכי פרעושים שהבעלים שלהם בכלל לא ידעו על כך. אגב, אם אתם מחפשים הדברת פרעושים איכותית אנו ממליצים בהחלט על חברת "המדביר שמציל".
  • אילוף כלבים משולב: שיטת אילוף ייחודית שפותחה בשנים האחרונות שאותה מכירים ומיישמים אך ורק המאלפים הטובים ביותר בארץ.
  • אילוף כלבי שירות: בין אם אילו כלבי נחייה, כלבים שמטרתם לסייע לסובלים מדמנציה ואלצהיימר, כלבים המסייעים לנפגעי פוסט טראומה וכן הלאה – לנו יש את הכלים המקצועיים להכשיר את הכלבים הללו על הצד הטוב ביותר כך שישרתו את בעליהם בצורה טובה ומקצועית.
  • אילוף גורים: מצד אחד מדובר באחד האתגרים הגדולים ביותר, שכן גורים הם שובבים ומרדנים יותר מטבעם, אך מצד שני ככל שגילו של הכלב צעיר יותר כך ניתן להנחיל לו בקלות רבה יותר הרגלים נכונים. אנו יודעים לעשות זאת בצורה מקצועית גם אצל גורים צעירים במיוחד.

שירותים נוספים

מעבר לאילוף של הכלבים שלכם נשמח להציע גם שירותים נוספים. אם אתם מחפשים פנסיון לתקופה מסוימת עקב נסיעה, תוכלו בהחלט להשאיר את הכלבים שלכם אצלנו. כמו כן אצלנו תוכלו ללמוד בבית הספר המוביל לאילוף כלבים אם זה תחום שמדבר אליכם ותוכלו להצטרף למאות הבוגרים שלנו.

לסיכום – אם אתם מחפשים בית ספר מקצועי לאילוף, אנחנו בלי ספק הכתובת שלכם!

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

הקורסים שלנו

Dog College – בית הספר להכשרת מאלפי כלבים מציע מגוון מסלולי הכשרה למאלפי כלבים, החל מההכשרה הבסיסית המיועדת לאלה המבקשים

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: