טיפים לתג שם לכלב

תג שם לכלב הוא יותר מסתם תכשיט עבור חיית המחמד שלנו. למעשה מדובר ב"קו הגנה הראשון" בכל הנוגע להשבת כלבים נעדרים – עוד לפני קורא שבבים. זו הדרך המהירה ביותר עבור אדם זר ליצור איתכם  קשר במידה והוא מוצא את הכלב שלכם מסתובב בחוץ. כמו כן, זו גם אחת הדרכים הנהדרות לכלול מידע בריאותי חשוב של כלבכם – כמו אם הוא זקוק לתרופה יומית או אם הוא סובל מאלרגיה ועוד.

פרמטרים חשובים שיש לקחת בחשבון בבחירת תג שם לכלב: 

תג שם לכלב צריך להכיל מספר תכונות חשובות – הנה הדגשים החשובים ביותר בדרך לבחירה המושלמת:

  • מקום למידע – בתג הזיהוי צריך להיות מספיק מקום לכל מה שאתה צריך לציין: שמו של כלבכם, פרטי הקשר, מידע רפואי הכרחי וכל דבר אחר שחשוב לך לכלול. שימו לב למספר השורות ומספר התווים בכל שורה שתוכל להשתמש בהם וכן תוודאו מול הספק האם ניתן להשתמש בשני צידי התג.
  • עמידות – פלסטיק, אלומיניום ופלדת אל חלד הם החומרים הנפוצים לתגי זיהוי כלבים. כולם עמידים, אך חשוב לדעת שפלסטיק יהיה רגיש יותר לנזקים כמו שריטות ואלומיניום נוטה להחליד יותר. בנוסף, הקפידו לבחור בספק שיבצע את החריטה עמוק מספיק בכדי שהתג יוכל להחזיק לזמן רב יותר.
  • רעש – כדאי לדעת שיש כלבים רגישים לרעש והם עשויים לא לאהוב את הצליל שתגיות השם מוציאות. בלי קשר לכלבכם לעיתים הצליל הזה עשוי גם לשגע אותכם. בדיוק בשביל זה חלק מהספקים מציעים תגים עם מסגרת פלסטיק או גומי שימנעו את הרעש אך שימו לב שבדרך כלל  חלק זה ניתן לקנות בנפרד.
  • אבטחה – תג השם צריך להיות מחובר היטב לקולר! חשוב מאוד להקפיד על הסעיף הזה משום שתג שם לא בטיחותי לא יועיל לכם בכלל. הסוג המומלץ הוא לרוב תג שם עם לולאה שנצמדת לקולר או תגים שמולבשים על הקולר. נסו להימנע מתגי שם רחבים שיכולים להיתפס בקלות במשהו.
  • עיצוב – למרות שמדובר בחלק הפחות "משמעותי" מהפרמטרים האחרים שצוינו כאן, עדיין מרגיש טוב שיש תג מעוצב ושמתאים לאופי של הכלב שלנו 😊 כיום היצע הוא רחב, תוכלו ליהנות ממגוון רחב של תגי שם שונים שיבטיחו לכם מראה אטרקטיבי: החל מהבסיסיים בצורת עצם, צורת לב, תג שם בצורת עיגול או מרובע, הטבעת עקבות, תגי זיהוי של גזע ספציפי ועוד. כל הדוגמאות שצוינו מגיעים במגוון צבעים וממש לא יחסרו לכם אפשרויות, השמים הם הגבול!

לסיכום, 

כל בעל כלב צריך לוודא שכלבם יענוד תמיד תג זיהוי על הקולר – כלבים יכולים להתרחק, למצוא את הדרך לברוח מהגינה או חלילה במקרי חירום להיעלם. כדאי לדעת שרק 20% מהכלבים אבודים חוזרים לבעלים שלהם – אך אפשר למנוע את זה. תג שם יוכל לסייע לכלבכם לחזור אליכם במהרה ואף מהר יותר מקורא שבבים מהסיבה הפשוטה שכל אדם כמעט יכול לקרוא תג שם אך לא לכל אחד יש את האמצעים הווטרינרים לקרוא שבבים. 

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

פנסיון

אילוף כלבים בתנאי פנסיון – חשיבות המרכז הכלבני דוג טאון נבנה מתוך מחשבה עמוקה על צרכיו של הכלב, בריאותו הגופנית

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: