איך להכין את הבית לקראת אימוץ של כלב חדש

לא לכולם יש חצר בבית ויש כלבים אשר נועדו להתגורר בתוך הבית. במאמר זה ריכזנו עבורכם מספר דרכים טובות לארגון הבית לקראת הכלב החדש ומספר טיפים שיעזרו לכם באילוף הכלב שלכם בתחילת דרכו.

כלב חדש, הכרות חדשה

כמו שחבר חדש מגיע אליכם הביתה ויש תקופת הכרות, גם לכלב שלכם יש תקופה כזו. הוא נכנס לבית חדש עם אנשים חדשים, ריחות חדשים והתנהלות שונה מהמקום הקודם שהוא היה בו. אז נכון, כעת הוא הכלב שלכם, אך הוא חייב רגע להתרגל. ההמלצה הטובה ביותר לתקופה זו היא לתת לכלב את ההרגשה שניתן לסמוך עליכם. ספקו לו בזמן את הצרכים הקיומיים כמו אוכל, מים, טיולים וליטופים. כל אלו יתנו לו בחודש הראשון בביתכם להרגיש שהוא רצוי ושהוא חבר.

תקופת ההסתגלות לחוקי הבית

לאחר שהכלב שלכם עבר איתכם את החודש הראשון ואתם כבר למודי ניסיון איתו ומכירים קצת את ההתנהגות שלו, כעת הגיע הרגע שבו הוא כבר מרגיש כבן בית ואפשר ללמד אותו את החוקים החדשים. חוקים שמלמדים כלבים בבית הם: לעשות צרכים בחוץ, לא לעלות על מיטות וספות וכדומה, אלא אם הגדרות החוקים שלכם הם שונות. באילוף כלבים הדרך הנכונה לגרום לכלב שלכם להתנהג על פי חוקי הבית הוא לתת לו חיזוק חיובי בכל פעם שהוא עושה משהו נכון. נניח שהוא רצה לעלות על המיטה שלכם ואמרתם לו רק מהמיטה והוא ירד, זה הזמן לתת את החיזוק החיובי. חיזוק כזה באילוף כלבים יכול להיות ליטוף, חיבוק או אפילו ממתק לכלבים. לאחר מספר פעמים של חיזוקים חיוביים, הכלב שלכם יבין את החוק ויפעל על פיו ברוב המקרים.

מה קורה כאשר הכלב לא מצליח להתמיד בחוקי הבית?

אם הכלב שלכם לא מצליח לעמוד בתהליך אילוף הכלבים הבסיסי שיצרתם לו, זה הזמן לפנות למאלף כלבים במרכז. מאלף כלבים מקצועי מכיר טוב התנהגויות שונות של כלבים ויודע היטב לפרק את התנגדויות שלהם. כמו כן, מאלף כלבים במרכז יוכל לומר לכם לפי התנהגות הכלב מה סיבת ההתנגדות שלו. כלבים רבים מגיעים מכל מיני מקומות, חלקם אף סוחבים איתם טראומות מהעבר שרק עם הזמן ועם אילוף כלבים מקצועי יהיה אפשר להחלים מהם וליצור אצל הכלב התנהגויות חדשות.

למידע נוסף והרשמה
התקשרו לטלפון 050-5528208 או השאירו את פרטיכם:

עוד בנושא

הקורסים שלנו

Dog College – בית הספר להכשרת מאלפי כלבים מציע מגוון מסלולי הכשרה למאלפי כלבים, החל מההכשרה הבסיסית המיועדת לאלה המבקשים

קרא עוד >>
פנסיון

אילוף כלבים בתנאי פנסיון – חשיבות המרכז הכלבני דוג טאון נבנה מתוך מחשבה עמוקה על צרכיו של הכלב, בריאותו הגופנית

קרא עוד >>

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם: